.::Tanpa Kata #3::.

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Tajuk   : Mentari Di Ufuk Barat
Lokasi : Pekan Rantau Panjang

pesanan tuan tanah : kagum dengan alam ciptaan-Nya.
 

16 Kritikan Bernas:

soooooour said...

amek pakai hp apa lak ni??

Xavi De said...

>>soooooour : pakcik ada sebijik tu jer hp..:D

akoo pae said...

huhu pakcik mmg suke amik gamba ek..

Xavi De said...

>>akoo pae : boley la, bile rasa cam menarikdimata pakcik, pakcik snap jer ngn enset pakcik tu...:D

stuck said...

ciptaanNYA mmg indah..=D

Xavi De said...

>>stuck : tiada tandingan..:)

dhiera said...

cantik~ rasa tenang tengok gambar tu.

salam perkenalan~

Xavi De said...

>>dhiera : sungguh indah lukisan alam...
salam perkenalan juga...TQ singgah..:)

Cik Azizah said...

cantik sungguh ciptaan Allah kan..

Xavi De said...

>>Cik Azizah : DIA Maha Mencipta..:)

Fara Ada said...

erkkk miss plak entri pakcik yg ni...wakaka sori xperasan..tgk2 dah ramai org komen...ingtkan da komen dah..ni kat mana plak ni? time senja nk blk keja ke? cantik kan? kekeke

Xavi De said...

>>Fara Ada : nak kene babap cik para nie..:p
lokasi da di beritahu. eh, bukan time balik keje, ni time bersiar2 makan angin petang..=)

Fara Ada said...

erkkk...babap? apekah? hehehe...uikss xperasan pakcik ada btau dah...ngeh3..sori la pakcik...marah plak dia...

Xavi De said...

>>Fara Ada : eh, xmarah, nnt kena jual..hehe

CTK said...

kampung ct...hehehe...lawa permandangan...amek dr atas kete ke ape...hahaha

Xavi De said...

>>CTK :ouh..kg kamu ye..duk area mane...?(cewah, mcm tau jer pakcik ni..hehe)
masa ni ngah bawak moto, sggup brenti nk snap tu..:p