.::Lena Yang Panjang::.

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
Sudah lama rasanya rumah pakcik ni terbengkalai, tidak berpenghuni...
Nasib baik tak roboh...
Jiran tetangga juga sunyi sepi, adakah mereka, mereka dan mereka masih ingatkan rumah usang pakcik ini...?
Seharusnya pakcik berkunjung ke rumah mereka untuk menjalinkan semula ikatan silaturahim...


Sedar tak sedar dah tahun 2012 rupanya...
OH NOOO.....!!!

Tiba-tiba pakcik teringatkan rumah usang pakcik ni apabila salah sorang kawan pakcik panggil pakcik ni "pakcik" kat chat FB....huhu...


Pakcik agak sibuk sebab tu tak sempat nak uruskan rumah usang ni dalam beberapa bulan nie...
Macam-macam perkara dah berlaku...
Alhamdulillah pakcik syukur dengan segala ujianNya pada pakcik...
ALLAH takkan uji hambaNya lebih dari kemampuannya...


Insyallah lepas ni pakcik akan cuba untuk tengok-tengokan rumah ni...


Pesanan Tuan Tanah :
Minta maaf sangat-sangat pada komentator pakcik yang pakcik xsempat balas komen kamu...
Pakcik ♥ korang semua...


8 Kritikan Bernas:

Aditya 'Mario' said...

berkunjung ke rumah pakcih...

Xavi De said...

>> Aditya 'Mario' :TQ2...ada gak lagi org yg sudi berkunjung...:)

Fara Ada said...

akak pun dah lama xberblog dik..wuwuwu..dah xtau nk conteng ap..rasa bosan dgn blog sendiri..huhu...org pun da naik bosan dgn blog akak..hehehe...
take care ye! jgn bulan lg 3 bulan...

Fara Ada said...

*jangan lupa...lagi 3 bulan..tersilap taip plak..hehe

Xavi De said...

>>Fara Ada : tu la kak, kekeringan idea + busy..huhu... akak wat blog baru ke...?

jat said...

baca entry pakcik ni buat saya teringatkan 3 biji rumah maya saya yg dah lama terapung-apung tanpa kunjungan tuan tanah entahkan ada pengunjung atau pun tak.

mujur rumah maya, kalau rumah secara zahirnya, habisla nanti kena soal ke mana arahnya harta2 tu..

mungkin kena ada azam sesungguh azam baru dapat realisasikan perancangan minda..

masa sentiasa ada tapi seakan tak mencukupi masalahnya bukan kekangan tapi perancangan.. (lebih kpd mengingatkan diri sendiri) ^__^

Fara Ada said...

hmm plannya ada...tp bg pihak cousin akak..akak tlg maintain aje..tp kekurangan gambar la dik..tu sbb blog tu kosong aje...xda mood nk start lg..huhu..tgu akak ambik gambar baru kot..

Siti K------- said...

lame xjupe pakcik..meh lawat umah ct..haha